Բենզինային շարժիչներ` վերջին սերնդի տեխնոլոգիաներ

Մոդել Շարժիչի գլանների
քանակը/
դասավորությունը
Շարժիչի ծավալը (խսմ) Հզորությունը (կՎտ` պտ/ րոպ դեպքում) Առավելագույն արագությունը (կմ/ժ) Վառելիքի համակցված ծախսը
(լ/100 կմ)[2]
CO2 համակցված արտանետումները
(գ/կմ)[2]
E 200 4L 1991 135/5500 (135/5500) 233 (233) 6.5–6.1
(6.1–5.8)
151–142
(142–135)
E 300 V6 3498 – (185/6500) – (250)[3]
(7.0–6.8)

(164–159)
E 300 4MATIC V6 3498 – (185/6500) – (245)
(7.5–7.4)

(176–174)
E 350 V6 3498
(225/6500)
– (250)[3]
(7.0–6.8)

(164–159)
E 500 V8 4663
(300/5000-5750)
– (250)[3] – (8.9) – (209)
E 500 4MATIC V8 4663
(300/5000-5750)
– (250)[3] – (9.4) – (219)
E 63 AMG V8 5461
(410/5.500)
– (250)[3] – (9.8) – (230)
E 63 AMG 4MATIC V8 5461
(410/5.500)
– (250)[3] – (10.3) – (242)

Վայելեք հզորությունը՝ խնայելով վառելիք

Փակագծերում նշված տվյալները վերաբերվում են ավտոմատ փոխանցումատուփով ավտոմեքենաներին:

[1] Հզորության և ոլորող մոմենտի արժեքները գնահատվել են ներկայումս գործող 80/1269/EEC հրահանգի հիման վրա:

[2] Վառելիքի սպառման և CO2 գազի արտանետման ցուցանիշները ձեռք են բերվել սահմանված չափման գործընթացի կիրառմամբ (ներկայումս գործող VO [EU] 715/2007 որոշում): Տվյալները չեն վերաբերվում կոնկրետ ավտոմեքենային և չեն հանդիսանում հրապարակային օֆերտա: Դրանք բերված են միայն ավտոմեքենաների մոդելները համեմատելու նպատակով:

[3] Էլեկտրոնային սահմանափակում:

E սեդան

Հիմնական փաստեր