Բենզինային շարժիչներ` բարելավված, արդյունավետ, ժամանակակից

Մոդելը Շարժիչի գլանների քանակը և դասավորությունը Շարժիչի ծավալը (խսմ) Շարժիչի հզորությունը
(կՎտ` պտ/րոպեում)[1]
Առավելագույն արագությունը (կմ/ժ) Վառելիքի կոմբինացված ծախսը
(լ/100 կմ)[2]
CO2 կոմբինացված արտանետումները (գ/կմ)[2]
C 180 I4 1595 115/5300 (115/5300) 225 (223) 5.5-5.0
(5.8-5.4)
127-116
(135-126)
C 200 I4 1991 135/5500 (135/5500) 237 (235) 5.7-5.3
(5.6-5.3)
132-123
(131-123)

Արդյունավետ և հզոր

4-գլան բենզինային շարժիչներ

Շնորհիվ կոմպակտ չափսեր ունեցող հեղուկի հովացման կատարելագործված  համակարգի և առանձին հովացման հանգույցի` ապահովվում է շարժիչի արդյունավետ հովացումը:

Արդյունքում աճել է շարժիչի ՕԳԳ-ն:
Ձեզ են առաջարկվում C 180 և C 200 մոդելները:

Ավելի մանրամասն`

  • Շնորհիվ տուրբոմղիչի և գազաբաշխման փուլերի կարգավորման՝ ապահովվում են արդյունավետության և վառելիքի խնայողության բարձր ցուցանիշներ.
  • Շրջակա միջավայրի պահպանություն՝ բոլոր շարժիչները կահավորված են ECO start/stop համակարգով
  • Աշխատանքի սահունություն՝ շնորհիվ երկու հավասարակշռող լիսեռների
  • Հաստատուն քարշը. Կիրառվող թեթևաքաշ նյութերի շնորհիվ նվազել է շփման դիմադրությունը:

Փակագծերում բերված թվերը վերաբերվում են ավտոմատ փոխանցումատուփով կահավորված ավտոմեքենաներին:

[1] Հզորության և ոլորող մոմենտի արժեքները գնահատվել են ներկայումս գործող 80/1269/EEC հրահանգի հիման վրա:

[2] Վառելիքի ծախսի և CO2 գազի արտանետման ցուցանիշները ձեռք են բերվել սահմանված չափման գործընթացի կիրառմամբ (ներկայումս գործող VO [EU] 715/2007 որոշում): Տվյալները չեն վերաբերվում կոնկրետ ավտոմեքենային և չեն հանդիսանում հրապարակային օֆերտա: Դրանք բերված են միայն ավտոմեքենաների մոդելները համեմատելու նպատակով:

C սեդան

Մոդելի ներկայացում

Հիմնական փաստեր